Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

HORYZONTALNY PRZEWIERT STEROWANY w ramach projektu ?Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i zasilaniem n/n do pompowni oraz zjazdem z drogi powiatowej do przepompowni dla miejscowości Będkowice, Księginice Małe i Przemiłów?.

Kwota jaką zamawiający przeznaczy na sfinansowanie zamówienia.

 

/pliki/zgkimsobotka/File/kwota%20na%20zam%C3%B3wienie.pdf

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
HORYZONTALNY PRZEWIERT STEROWANY w ramach projektu „Sieć kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i zasilaniem n/n do pompowni oraz
zjazdem z drogi powiatowej (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ "ŚLĘŻA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930210654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 7
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713342362
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgkimsobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgkimsobotka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
HORYZONTALNY PRZEWIERT STEROWANY w ramach projektu „Sieć kanalizacji sanitarnej
grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i zasilaniem n/n do pompowni oraz
zjazdem z drogi powiatowej (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2cc7b2e-bc74-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062942/01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25 08:02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008896/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 HORYZONTALNY PRZEWIERT STEROWANY w ramach projektu „Sieć kanalizacji
sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i zasilaniem n/n do pompowni
oraz zjazdem z drogi powiatowej (...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.zgkimsobotka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do
zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach
danego postępowania. W formularzu OFERTA wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki
ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
11.2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o
których mowa w art. 66 ust. pzp z uwzględnieniem rodzaju przekazanych danych: rtf., xps., odt, .doc,
.docx, .pdf., zip.
11.3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu zaszyfrowany plik zawierający ofertę, przy czym opatrzenie podpisem
następuje przed zaszyfrowaniem oferty.
Ofertę należy złożyć w oryginale.
Nazwa pliku z formularzem ofertowym powinna zawierać słowo OFERTA. W przeciwnym razie
zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieotwarcie nieprawidłowo opisanego pliku z
formularzem ofertowym w trakcie sesji otwarcia ofert.
11.4. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Do zaszyfrowania oferty nie jest potrzebna ani
aplikacja do szyfrowania ofert, ani plik z kluczem publicznym,. Cały proces szyfrowania ma miejsce na
platformie miniPortal.uzp.gov.pl Jeżeli oferta składa się z kilku dokumentów, wykonawca powinien
stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty , podpisane kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca
zrobi folder .ZIP (bez nadawania mu haseł i szyfrowania).
11.5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r., poz. 1913), wykonawca, w celu
utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku,
wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a
następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować.
11.6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w punkcie 10.2) SWZ, w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie
zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
11.7. Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
11.8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za
pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP
i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w „Instrukcji
użytkownika” dostępnej na miniPortalu.
11.9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani
wycofać złożonej oferty.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04
maja 2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej Ślęża ul. Czysta 7 Sobótka 55-050
2) we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych
Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych e mail:
krzysztof.olejniczak@comars.pl lub nr. tel.609 01 04 02;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia
negocjacji treści złożonych ofert zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawą
Pzp) oraz - w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej – w celu podpisania i
realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z ustawą Pzp;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp), osoby korzystające z Biuletynu
Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża oraz podmioty
uprawnione do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa. Odrębną kategorią odbiorców,
którym mogą być ujawnione dane Wykonawcy są podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (Poczta
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Polska, kurierzy itp.), podmioty świadczące usługi doręczania przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej (ePUAP, SEKAP itp.) oraz podmioty wspierające Administratora w wypełnianiu
uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym zapewniających asystę i wsparcie techniczne
dla użytkowanych w Zakładzie systemów informatycznych m.in. firma świadcząca usługi serwisowe
systemu obiegu dokumentów;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF 01/27/2021/01
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszej SWZ są wymagania dotyczące wykonania i odbioru fragmentu robót
kanalizacji metodą bezwykopową, tj. horyzontalnym przewiertem sterowanym w ramach projektu
„Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i zasilaniem
n/n do pompowni oraz zjazdem z drogi powiatowej do przepompowni dla miejscowości
Bedkowice, Księginice Małe i Przemiłów”.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWIOR.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie
internetowej prowadzonego postępowania.
Horyzontalne Przewierty Sterowane (HDD – Horizontal Directional Drilling). Sterowany system
układania po łagodnym łuku instalacji podziemnych przy pomocy ustawionej na powierzchni
wiertnicy.
Sprzęt winien gwarantować uzyskanie odpowiedniej jakości robót. Dobór sprzętu budowlanego
pod względem typów i ilości powinien zapewnić sprawną realizacją przedmiotu zlecenia i być
dostosowany do zakresu i skomplikowania robót.
Sprzęt montażowy i środki transportu muszą być w pełni sprawne i dostosowane do technologii i
warunków wykonywania robót oraz wymogów wynikających z racjonalnego ich wykorzystania na
budowie.
Rury należy łączyć poprzez zgrzewanie doczołowe.
Zakres rurociągów grawitacyjnych do wykonania metodą przewiertu sterowanego w ramach
zadania „ Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków i
zasilaniem n/n do pompowni oraz zjazdem z drogi powiatowej do przepompowni dla
miejscowości Będkowice, Księginice Małe i Przemiłów”:
Odcinek: od S4-25 do S5-18 (rys. 2.16a, rys. 2.17)
Odcinek: od S4-25 do S4-45 (rys. 2.16a, rys. 2.16b, rys. 2.16c)
Odcinek: od S2-23 do S2-15.3.2 (rys.1)
Lp.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
W Y S Z C Z E G Ó L N I E N I E
jednostka zakres rurociągów układanych metodą przewiertu
sterowanego
1 Rurociągi PEHD 200mm
- całkowita długość rurociągu z PE100 SDR 17 RC mb 874,5
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub
STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do
norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło
wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym
w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi
referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie
technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych
występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty
stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy
Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w
opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty
ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43136000-5 - Urządzenia wiertnicze
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii
energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteriami wyboru oferty najkorzystniejszej dla danej części zamówienia
będą:
1) cena ryczałtowa brutto – 98%; Bezwarunkowo wszystkie składniki oferty ujęte w formularzu
ofertowym oraz (w tym ceny jednostkowe, podatek VAT, wartość końcowa pozycji i inne czynniki
cenotwórcze) Wykonawca podaje wyłącznie w złotych (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku. Nie dopuszczalnym będzie przedstawienie poszczególnych kwot w innej formule.
Przedstawienie cen, o których mowa powyżej w innej formule, może skutkować odrzuceniem oferty
2) długość okresu gwarancji – 2%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 98
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas
dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.
wykonanie/zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu przewiertów
sterowanych, horyzontalnych, przewiertów sterowanych, o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy
zł.
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy
dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień
zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
brak wymogu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
udziału w postępowaniu: brak wymogu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
brak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy
muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy
dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci
elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa
(sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym podpisem zaufanym lub osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenie zgodności cyfrowego
odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz ( w
formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14
lutego 1991- Prawo notarialne, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone
przez upełnomocnionego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-09 09:30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na
miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców
na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu OFERTA wykonawca
zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-09 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062942/01 z dnia 2021-05-25
2021-05-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 25.05.2021.08.26.34_08d91e98-e6fc-5d28-9420-ae0001e51320.pdf 2021-05-25 08:26:34 110,1KB
Specyfikacja warunków zamówienia
1 25.05.2021.08.26.34_ZGKiM__ol_a__a_-_swz_pretarg_na_przewiert_2021.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:26:34 1,2MB 37 razy
2 25.05.2021.08.26.58_2.15.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:26:58 2,1MB 33 razy
3 25.05.2021.08.27.13_2.16a.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:27:13 2,5MB 45 razy
4 25.05.2021.08.27.29_2.16b.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:27:29 2,0MB 40 razy
5 25.05.2021.08.27.45_2.16c.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:27:45 1,4MB 39 razy
6 25.05.2021.08.28.01_2.17.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:28:01 2,1MB 40 razy
7 25.05.2021.08.29.02_STWiORB_PRZEWIERT.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-05-25 08:29:02 850,7KB 40 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 02.06.2021.08.34.52_Odpowiedz_przetarg_PRZEWIERTY.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-06-02 08:34:52 78,8KB
2 02.06.2021.08.35.10_MAPA_RYS_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-06-02 08:35:10 255,9KB
3 02.06.2021.08.35.33_SKAN_(1).pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-06-02 08:35:33 5,6MB
4 02.06.2021.08.35.52_SKAN_(2).pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-06-02 08:35:52 3,8MB
5 02.06.2021.08.36.11_SKAN_(3).pdf Po terminie otwarcia ofert 2021-06-02 08:36:11 4,8MB
Wynik postępowania
1 09.06.2021.14.52.28_uniewa__nienie_post_apowania.pdf 2021-06-09 14:52:28 64,4KB
2 14.06.2021.12.23.20_uniewa__nienie_przetargu.pdf 2021-06-14 12:23:20 273,4KB
Udzielenie zamówienia
1 11.06.2021.14.40.22_08d92cd4-6d60-523c-d470-d800014abe25(1).pdf 2021-06-11 14:40:22 59,3KB
2 14.06.2021.12.23.20_08d92f1b-eaf8-cd0f-4c04-9a0001cfb452.pdf 2021-06-14 12:23:20 41,9KB
Informacja z otwarcia ofert
1 09.06.2021.09.36.20_kwota_na_zamaiwienie.pdf 2021-06-09 09:36:20 47,8KB
2 09.06.2021.12.45.41_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2021-06-09 12:45:41 261,3KB
3 14.06.2021.12.19.07_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2021-06-14 12:19:07 266,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 25-05-2021 08:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 25-05-2021
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 14-06-2021 12:23