Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonanie prac polegających na wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice ul. Strażacka przy wykorzystaniu własnego sprzętu i pracowników, z materiału powierzonego

Ogłoszenie nr 510416554-N-2021 z dnia 17.02.2021 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Wykonanie prac polegających na wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice ul. Strażacka przy wykorzystaniu własnego sprzętu i pracowników, z materiału powierzonego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 773005-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zgkimsobotka.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgkimsobotka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac polegających na wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice ul. Strażacka przy wykorzystaniu własnego sprzętu i pracowników, z materiału powierzonego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DF281/2020/13
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Specyfikacji Technicznych są wymagania techniczne dotyczące wykonania odbioru robót związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice, ul. Strażacka od studzienki S2 – 64 do S4 – 25. Zakres prac obejmuje wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące prowadzenia robót przy wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej obejmują: Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCV SN12 Ø 200 mm – 605,10 mb Wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PCV SN12 Ø 160 mm – 80,90 mb Zaprojektowano system kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzającej ścieki z gospodarstw domowych przy ul. Strażackiej w Będkowicach. Teren budowy – ul. Strażacka, Będkowice, 55-050 Sobótka. Droga gminna. Zakres robót budowlanych przewidziany do wykonania zgodny z dokumentacją projektową budowlano wykonawczą, a w szczególności obejmuje: a) Roboty przygotowawcze, rozbiórki. b) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych. c) Roboty ziemne. d) Wykonanie wykopów. e) Wykonanie nasypów. f) Roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa w określonej części przez Zamawiającego, składająca się z projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. Zamawiający zapewnia materiał na wykonanie inwestycji, który jest zabezpieczony w magazynie Zamawiającego ul. Czysta 7 Sobótka do pobrania przez wykonawcę zgodnie z przedmiarem robót. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów przekazane przez Zamawiającego określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Zamawiający, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawca zapewni by pobrane materiały składowane do czasu, gdy będą one potrzebne do realizacji robót, były zabezpieczone przed zanieczyszczeniem, zachowały swoją, jakość i właściwości i były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. Przechowywanie materiałów musi odbywać się na zasadach i w warunkach odpowiednich dla danego materiału oraz żeby w sposób skuteczny zabezpieczone były przed dostępem osób trzecich. Wszystkie miejsca czasowego składowania materiałów powinny być po zakończeniu robót, doprowadzone przez Wykonawcę do ich pierwotnego stanu. Miejsce czasowego składowania będą zlokalizowane w obrębie terenu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
 
Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 294980.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Usługi Montazowo Budowlane A.J.M Artur Gawłowski
Email wykonawcy: biuro@ajmag.pl
Adres pocztowy: ul. Spacerowa 5a
Kod pocztowy: 58-400
Miejscowość: Kamienna Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 362825.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327408.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362825.40
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 29.12.2020.10.13.38_ZP400PodgladOpublikowanego.aspx.html 2020-12-29 10:13:38 89,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 29.12.2020.10.13.38_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_pretarg_na_podwykonawc_a_Ksi_aginice.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-29 10:13:38 842,9KB 26 razy
2 29.12.2020.11.15.31_SPECYFIKACJA_TECHNICZNA_STRA_AACKA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-29 11:15:31 378,5KB 16 razy
3 29.12.2020.12.10.19_2.15.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-29 12:10:19 2,2MB 21 razy
4 29.12.2020.12.10.36_2.16a.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-29 12:10:36 2,6MB 17 razy
5 29.12.2020.14.12.58_STRA_AACKA_PRZEDMIAR.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-29 14:12:58 62,3KB 22 razy
Wynik postępowania
1 05.02.2021.13.51.41_Wybair_oferty_5_lutego_2021_r_.pdf 2021-02-05 13:51:41 705,9KB
Udzielenie zamówienia
1 17.02.2021.10.28.41_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA.html 2021-02-17 10:28:41 35,4KB
Informacja z otwarcia ofert
1 14.01.2021.13.10.59_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2021-01-14 13:10:59 351,6KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 29-12-2020 10:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 29-12-2020
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 17-02-2021 10:28