Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2018 dla obiektów ZGKiM Ślęża.

Ogłoszenie nr 500073498-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2018 dla obiektów ZGKiM Ślęża.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 609493-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. ul. Czysta  7, 55050   Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl; asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. 
Adres strony internetowej (url): www.bpi.sgkimsobotka.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2018 dla obiektów ZGKiM Ślęża.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

FK02/27/2017/01

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.). ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci NN (taryfa C,B,G) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. obiektów zasilanych z sieci NN (taryfa C,B,G) (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 1664,826) ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci SN (taryfa C) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 188,520) ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci SN (taryfa B) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 1475,976) ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci SN (taryfa G) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 0,329) Zamawiający udzieli Wykonawcy Pełnomocnictwa do dokonania zgłoszenia zamiany grup taryfowych i/lub mocy umownej dla poszczególnych obiektów Zamawiającego, zgodnie z pełnomocnictwem – załącznik do Umowy. Zamawiający udzieli stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmian zmiany sprzedawcy u OSD wg wzoru stosowanego powszechnie przez wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3

 

Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377748.79 
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie


Nazwa wykonawcy: Tauron Sprzedaż sp. z o.o. 
Email wykonawcy: kamil.grochowski@tauron.pl 
Adres pocztowy: Kraków ul. Łagiewnicka 60 
Kod pocztowy: 55-050 
Miejscowość: Kraków 
Kraj/woj.: małopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 464631.01 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 464631.01 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 464631.01 
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

 

 


 


 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 31.10.2017.09.42.41_ZP400PodgladOpublikowanego.html 2017-10-31 09:42:41 82,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 31.10.2017.09.42.41_ZGKiM_A_lA_A_a_-_siwz_pretarg_na_energiA___2017.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-10-31 09:42:41 1,1MB 21 razy
2 31.10.2017.09.59.56_ZESTAWIENIE_ENERGII_plan_na_2018.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-10-31 09:59:56 411,5KB 44 razy
3 31.10.2017.10.00.16_zaA_A_cznik_do_umowy_z_TAURON.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-10-31 10:00:16 623,5KB 14 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 07.11.2017.10.32.19_ZESTAWIENIE_ENERGII_plan_na_2018_a___poprawione.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-11-07 10:32:19 37,7KB
2 07.11.2017.10.33.44_ZaA_A_cznik_nr_2_do_SIWZ-_formularz_ofertowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-11-07 10:33:44 345,4KB
3 08.11.2017.12.27.53_CCF20171108.pdf Po terminie otwarcia ofert 2017-11-08 12:27:53 3,1MB
Wynik postępowania
1 16.11.2017.07.51.28_CCF20171116.pdf 2017-11-16 07:51:28 695,9KB
2 21.11.2017.08.11.23_CCF20171121.pdf 2017-11-21 08:11:23 528,6KB
Udzielenie zamówienia
1 14.12.2017.08.48.45_OGA_OSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMA_WIENIA.html 2017-12-14 08:48:45 33,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 31-10-2017 09:42
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 31-10-2017
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 14-12-2017 08:48