Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2018 dla obiektów ZGKiM Ślęża.
Ogłoszenie nr 500073498-N-2017 z dnia 12-12-2017 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2018 dla obiektów ZGKiM Ślęża.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609493-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. ul. Czysta 7, 55050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl; asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (url): www.bpi.sgkimsobotka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2018 dla obiektów ZGKiM Ślęża.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
FK02/27/2017/01
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.). ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci NN (taryfa C,B,G) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. obiektów zasilanych z sieci NN (taryfa C,B,G) (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 1664,826) ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci SN (taryfa C) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 188,520) ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci SN (taryfa B) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 1475,976) ? Wykaz obiektów zasilanych z sieci SN (taryfa G) zawarty jest w załączniku do niniejszej specyfikacji. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. (szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej wyliczone wg. zużycia za 2017 r. w ilości 0,329) Zamawiający udzieli Wykonawcy Pełnomocnictwa do dokonania zgłoszenia zamiany grup taryfowych i/lub mocy umownej dla poszczególnych obiektów Zamawiającego, zgodnie z pełnomocnictwem – załącznik do Umowy. Zamawiający udzieli stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmian zmiany sprzedawcy u OSD wg wzoru stosowanego powszechnie przez wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 377748.79 Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nie Nazwa wykonawcy: Tauron Sprzedaż sp. z o.o. Email wykonawcy: kamil.grochowski@tauron.pl Adres pocztowy: Kraków ul. Łagiewnicka 60 Kod pocztowy: 55-050 Miejscowość: Kraków Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 464631.01 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 31.10.2017.09.42.41_ZP400PodgladOpublikowanego.html | 2017-10-31 09:42:41 | 82,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 31.10.2017.09.42.41_ZGKiM_A_lA_A_a_-_siwz_pretarg_na_energiA___2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-10-31 09:42:41 | 1,1MB | 21 razy |
2 | 31.10.2017.09.59.56_ZESTAWIENIE_ENERGII_plan_na_2018.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-10-31 09:59:56 | 411,5KB | 44 razy |
3 | 31.10.2017.10.00.16_zaA_A_cznik_do_umowy_z_TAURON.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-10-31 10:00:16 | 623,5KB | 14 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 07.11.2017.10.32.19_ZESTAWIENIE_ENERGII_plan_na_2018_a___poprawione.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-11-07 10:32:19 | 37,7KB | |
2 | 07.11.2017.10.33.44_ZaA_A_cznik_nr_2_do_SIWZ-_formularz_ofertowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-11-07 10:33:44 | 345,4KB | |
3 | 08.11.2017.12.27.53_CCF20171108.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-11-08 12:27:53 | 3,1MB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 16.11.2017.07.51.28_CCF20171116.pdf | 2017-11-16 07:51:28 | 695,9KB | |
2 | 21.11.2017.08.11.23_CCF20171121.pdf | 2017-11-21 08:11:23 | 528,6KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 14.12.2017.08.48.45_OGA_OSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMA_WIENIA.html | 2017-12-14 08:48:45 | 33,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Syposz | 31-10-2017 09:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Beata Syposz | 31-10-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Beata Syposz | 14-12-2017 08:48 |