Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe

Ogłoszenie nr 540049032-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.

Sobótka:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 521556-N-2019 
Data: 07/03/2019 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. 
Adres strony internetowej (url): 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: II 
Punkt: 4) 
W ogłoszeniu jest: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 27 szt. • 2,00 – 2,25 m - 17 szt. • 2,25 – 2,50 m - 10 szt. • 2,50 – 2,75 m - 1 szt. • 2,75 – 3,0 m - 6 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 65 studni ( w tym 36 szt. zbiorczych i 29 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego 
W ogłoszeniu powinno być: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 44 szt. • 2,00 – 2,25 m - 25 szt. • 2,25 – 2,50 m - 17 szt. • 2,50 – 2,75 m - 2 szt. • 2,75 – 3,0 m - 7 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 99 studni ( w tym 50 szt. zbiorczych i 49 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego 


Ogłoszenie nr 521556-N-2019 z dnia 2019-03-07 r. 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7 , 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, , e-mailb.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. 
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgkimsobotka.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): 
zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
www.bip.zgkimsobotka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie 
www.bip.zgkimsobotka.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
adres zakładu, siedziba firmy ul. Czysta 7 SObótka 
Adres: 
ul. Czysta 7 Sobotka 55-050 budynek A pok 5


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe 
Numer referencyjny: DF 1/27/2019/01 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 27 szt. • 2,00 – 2,25 m - 17 szt. • 2,25 – 2,50 m - 10 szt. • 2,50 – 2,75 m - 1 szt. • 2,75 – 3,0 m - 6 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 65 studni ( w tym 36 szt. zbiorczych i 29 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego 

II.5) Główny kod CPV: 44130000-0 
Dodatkowe kody CPV: 

Ogłoszenie nr 510079974-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 521556-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 540049032-N-2019

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zgkimsobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. 
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgkimsobotka.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

DF01/27/2019/01

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 27 szt. • 2,00 – 2,25 m - 17 szt. • 2,25 – 2,50 m - 10 szt. • 2,50 – 2,75 m - 1 szt. • 2,75 – 3,0 m - 6 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 65 studni ( w tym 36 szt. zbiorczych i 29 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44130000-0

 

Dodatkowe kody CPV: 44114200-4, 44114220-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00 
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie


Nazwa wykonawcy: Bewa Sp.Z o.o. Sp.k. 
Email wykonawcy: wronowicz@bewa.co..pl 
Adres pocztowy: Przemysłowa 16 Szprotawa 
Kod pocztowy: 67-300 
Miejscowość: Szprotawa 
Kraj/woj.: lubuskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130135.93 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130135.93 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152683.59 
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

 
 



 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 07.03.2019.12.12.56_ZP400PodgladOpublikowanego.html 2019-03-07 12:12:56 70,1KB
2 14.03.2019.09.58.46_OG_EOSZENIE_O_ZMIANIE_OG_EOSZENIA.html 2019-03-14 09:58:46 20,9KB
3 14.03.2019.10.08.16_ZP400PodgladOpublikowanego.html 2019-03-14 10:08:16 70,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 07.03.2019.12.12.56_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_studnie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-03-07 12:12:56 2,1MB 36 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 11.03.2019.13.42.39_CCF20190311.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-03-11 13:42:39 85,1KB
2 14.03.2019.09.13.46_CCF20190314.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-03-14 09:13:46 89,1KB
3 14.03.2019.09.33.25_za_O__cznik_nr_1_do_formularza_cenowo_ofertowego.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-03-14 09:33:25 193,7KB
Wynik postępowania
1 10.04.2019.14.46.49_CCF20190408.pdf 2019-04-10 14:46:49 148,0KB
Udzielenie zamówienia
1 24.04.2019.10.15.20_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA.html 2019-04-24 10:15:20 32,4KB
Informacja z otwarcia ofert
1 22.03.2019.14.14.21_wst_apne_zestawienie_ofert_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2019-03-22 14:14:21 212,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 07-03-2019 12:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 07-03-2019
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 24-04-2019 10:15