Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe
Ogłoszenie nr 540049032-N-2019 z dnia 14-03-2019 r.
Sobótka:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 521556-N-2019
Data: 07/03/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 27 szt. • 2,00 – 2,25 m - 17 szt. • 2,25 – 2,50 m - 10 szt. • 2,50 – 2,75 m - 1 szt. • 2,75 – 3,0 m - 6 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 65 studni ( w tym 36 szt. zbiorczych i 29 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego
W ogłoszeniu powinno być: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 44 szt. • 2,00 – 2,25 m - 25 szt. • 2,25 – 2,50 m - 17 szt. • 2,50 – 2,75 m - 2 szt. • 2,75 – 3,0 m - 7 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 99 studni ( w tym 50 szt. zbiorczych i 49 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego
Ogłoszenie nr 521556-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta 7 , 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, , e-mailb.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgkimsobotka.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
zakład budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.zgkimsobotka.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.zgkimsobotka.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
adres zakładu, siedziba firmy ul. Czysta 7 SObótka
Adres:
ul. Czysta 7 Sobotka 55-050 budynek A pok 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe
Numer referencyjny: DF 1/27/2019/01
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 27 szt. • 2,00 – 2,25 m - 17 szt. • 2,25 – 2,50 m - 10 szt. • 2,50 – 2,75 m - 1 szt. • 2,75 – 3,0 m - 6 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 65 studni ( w tym 36 szt. zbiorczych i 29 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego
II.5) Główny kod CPV: 44130000-0
Dodatkowe kody CPV:
Ogłoszenie nr 510079974-N-2019 z dnia 24-04-2019 r. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zgkimsobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i sukcesywną dostawę, studni betonowych fi 1000 w związku z inwestycją Księginice Małe Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): DF01/27/2019/01 II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Studnie betonowe fi 1000 o wysokościach : • 1,75 – 2,0 m - 27 szt. • 2,00 – 2,25 m - 17 szt. • 2,25 – 2,50 m - 10 szt. • 2,50 – 2,75 m - 1 szt. • 2,75 – 3,0 m - 6 szt. • 3,0 – 3,25 m - 3 szt. • 3,65 m - 1 szt. Razem 65 studni ( w tym 36 szt. zbiorczych i 29 szt. przelotowych ). Parametry: - beton o klasie wytrzymałości nie niższej niż C35/45 - stopnie złazowe zabezpieczone antykorozyjnie powłoką z tworzywa sztucznego II.4) Informacja o częściach zamówienia: nie II.5) Główny Kod CPV: 44130000-0
Dodatkowe kody CPV: 44114200-4, 44114220-0 SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie III.3) Informacje dodatkowe: SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. |
||||
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.03.2019.12.12.56_ZP400PodgladOpublikowanego.html | 2019-03-07 12:12:56 | 70,1KB | |
2 | 14.03.2019.09.58.46_OG_EOSZENIE_O_ZMIANIE_OG_EOSZENIA.html | 2019-03-14 09:58:46 | 20,9KB | |
3 | 14.03.2019.10.08.16_ZP400PodgladOpublikowanego.html | 2019-03-14 10:08:16 | 70,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 07.03.2019.12.12.56_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_studnie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-03-07 12:12:56 | 2,1MB | 36 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 11.03.2019.13.42.39_CCF20190311.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-03-11 13:42:39 | 85,1KB | |
2 | 14.03.2019.09.13.46_CCF20190314.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-03-14 09:13:46 | 89,1KB | |
3 | 14.03.2019.09.33.25_za_O__cznik_nr_1_do_formularza_cenowo_ofertowego.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-03-14 09:33:25 | 193,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 10.04.2019.14.46.49_CCF20190408.pdf | 2019-04-10 14:46:49 | 148,0KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 24.04.2019.10.15.20_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA.html | 2019-04-24 10:15:20 | 32,4KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 22.03.2019.14.14.21_wst_apne_zestawienie_ofert_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf | 2019-03-22 14:14:21 | 212,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Syposz | 07-03-2019 12:12 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Beata Syposz | 07-03-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Beata Syposz | 24-04-2019 10:15 |