Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ? 200 metodą wykopów otwartych i metodą bezwykopową
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Ø 200 metodą wykopów otwartych i metodą bezwykopową
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 662038-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500307992-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgkimsobotka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Ø 200 metodą wykopów otwartych i metodą bezwykopową
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DF13/27/2018/13
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową oraz częściowo metodą otwartych wykopów zgodnie z przedmiarem robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 286945.38 Liczba otrzymanych ofert: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:nie Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp. z o.o. Email wykonawcy: kontakt@com-d.pl Adres pocztowy: Poniatowskiego 25 Kod pocztowy: 59-400 Miejscowość: Jawor Kraj/woj.: dolnośląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMCena wybranej oferty/wartość umowy 352942.81 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 14.12.2018.13.05.02_ZP400_IIIPodgladOpublikowanego.html | 2018-12-14 13:05:02 | 82,8KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 14.12.2018.13.05.02_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_pretarg_na_budowe_odcinka_sieci__III_przetarg2019.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-14 13:05:02 | 2,4MB | 61 razy |
2 | 14.12.2018.13.05.22_Przetarg_III_przedmiar_robait.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-14 13:05:22 | 221,4KB | 44 razy |
3 | 14.12.2018.13.07.51_mapa_III_przetarg_rys_17.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-14 13:07:51 | 12,0MB | 86 razy |
4 | 18.12.2018.12.15.33_UMOWA_NA_PODWYKONAWCE_zlecenie_338.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-18 12:15:33 | 496,9KB | 17 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 28.12.2018.13.06.19_CCF20181228.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-28 13:06:19 | 55,3KB | |
2 | 28.12.2018.13.09.03_Przedmiar_III_przetarg_zmiana.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-28 13:09:03 | 224,7KB | |
3 | 31.12.2018.08.28.24_Ksi_aginice_mapa_III_poprawiona.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-12-31 08:28:24 | 5,9MB | |
4 | 03.01.2019.14.57.12_CCF20190103.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-01-03 14:57:12 | 94,7KB | |
5 | 04.01.2019.10.27.29_CCF20190104.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-01-04 10:27:29 | 76,8KB | |
6 | 04.01.2019.10.27.47_CCF20190104_0002.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2019-01-04 10:27:47 | 1,5MB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 28.12.2018.12.14.07_OG_EOSZENIE_O_ZMIANIE_OG_EOSZENIA_III_przetarg.html | 2018-12-28 12:14:07 | 20,1KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 16.01.2019.08.00.07_CCF20190116.pdf | 2019-01-16 08:00:07 | 113,3KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 28.01.2019.13.51.14_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA_III_przetarg.html | 2019-01-28 13:51:14 | 31,8KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 08.01.2019.09.18.10_CCF20190107.pdf | 2019-01-08 09:18:10 | 106,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Syposz | 14-12-2018 12:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Beata Syposz | 14-12-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Beata Syposz | 28-01-2019 13:51 |