Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Drugi przetarg nieograniczony na roboty budowlane, z podziałem na części zgodnie z projektem budowlanym

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Drugi przetarg nieograniczony na roboty budowlane, z podziałem na części zgodnie z projektem budowlanym Z podziałem na części: 1. Adaptacja magazynu na garaż. 2. Budowa magazynu. 3. Rozbudowa budynku administracyjnego 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 659890-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050   Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. 
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgkimsobotka.pl 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Drugi przetarg nieograniczony na roboty budowlane, z podziałem na części zgodnie z projektem budowlanym Z podziałem na części: 1. Adaptacja magazynu na garaż. 2. Budowa magazynu. 3. Rozbudowa budynku administracyjnego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

DF12/27/2018/12

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

Budowę magazynu technicznego z wiatą. Adaptacja pomieszczenia magazynowego na garaż. Rozbudowę budynku administracyjnego poprzez dobudowanie dodatkowych pomieszczeń na istniejącej płycie fundamentowej. .................................................................................................................................................................... lokalizacja budowy: ZGKiM „Ślęża” Sobótka ul. Czysta 7. ................................................................................................................................................................... w załączeniu: ( dokładnie opisana dokumentacja która powinna być zamieszczona w BIP) - Projekt Budowy magazynu technicznego z wiatą. - Projekt Przebudowy budynku magazynowego na garaż. - Projekt Rozbudowy i nadbudowy budynku administracyjno-gospodarczego. - Przedmiary robót. W realizacji Rozbudowy i nadbudowy budynku administracyjno-gospodarczego dopuszcza się zmianę stropu Teriva na strop drewniany oraz stropodach na ocieplony sufit podwieszany zgodnie z przedmiarem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: 1. Adaptacja magazynu na garaż

 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81356.14 
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie


Nazwa wykonawcy: AMM Projekt 
Email wykonawcy: biurommprojekt@gmail.com 
Adres pocztowy: ul.Pszenna 8/3 
Kod pocztowy: 55-040 
Miejscowość: Ślęza 
Kraj/woj.: dolnośląskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100068.05 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100068.05 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 127999.99 
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: 2 Budowa magazynu.

 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 287408.76 
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie


Nazwa wykonawcy: AMM Projekt 
Email wykonawcy: biurommprojekt@gmail.com 
Adres pocztowy: ul. Pszenna 8/3 
Kod pocztowy: 55-040 
Miejscowość: Ślęza 
Kraj/woj.: dolnośląskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353512.77 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353512.77 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355347.00 
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: 3. Rozbudowa budynku administracyjnego

 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162917.93 
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 

nie


Nazwa wykonawcy: AMM Projekt 
Email wykonawcy: biurommprojekt@gmail.com 
Adres pocztowy: ul. Pszenna 8/3 
Kod pocztowy: 55-040 
Miejscowość: Ślęza 
Kraj/woj.: dolnośląskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200389.05 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200389.05 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208432.11 
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 10.12.2018.14.02.24_ZP400PodgladOpublikowanego_Drugi_przetarg.html 2018-12-10 14:02:24 91,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 10.12.2018.14.02.24_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_II_pretarg_na_robot_a_budowlan__.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:02:24 2,3MB 16 razy
2 10.12.2018.14.03.48_Sobaitka_gara___przedmiar_pdf.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:03:48 38,2KB 9 razy
3 10.12.2018.14.03.58_Sobaitka_magazyn_przedmiar_pdf.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:03:58 80,3KB 8 razy
4 10.12.2018.14.04.06_Sobaitka_bud_A_przedmiar_pdf.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:04:06 66,4KB 8 razy
5 10.12.2018.14.24.02_PROJEKT_BUDOWLANY_PRZEBUDOWY_MAGAZYNU_NA_GARA_A-2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:24:02 241,9KB 7 razy
6 10.12.2018.14.24.44_PROJEKT_BUDOWLANY_MAGAZ_Z_WIAT___skraicony-2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:24:44 482,3KB 6 razy
7 10.12.2018.14.25.42_Projekt_Rozbudowy_budynku_A.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:25:42 13,0MB 4 razy
8 10.12.2018.14.29.28_Bud_A_rys_Inst_elektr_A3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:29:28 6,1MB 5 razy
9 10.12.2018.14.30.12_Bud_A_rysunki_A3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:30:12 10,8MB 4 razy
10 10.12.2018.14.30.48_K-01-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:30:48 1,5MB 4 razy
11 10.12.2018.14.31.22_K-02-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:31:22 346,6KB 7 razy
12 10.12.2018.14.31.49_K-03-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:31:49 480,3KB 4 razy
13 10.12.2018.14.31.58_K-04-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:31:58 269,0KB 4 razy
14 10.12.2018.14.32.07_K-05-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:32:07 96,8KB 4 razy
15 10.12.2018.14.32.15_K-06-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:32:15 179,1KB 5 razy
16 10.12.2018.14.32.27_K-07-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:32:27 199,5KB 5 razy
17 10.12.2018.14.32.38_K-08-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:32:38 143,2KB 5 razy
18 10.12.2018.14.32.49_Sz-K-07-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:32:49 316,4KB 4 razy
19 10.12.2018.14.32.58_Sz-K-08-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:32:58 302,6KB 5 razy
20 10.12.2018.14.33.29_K-1-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:33:29 1,2MB 5 razy
21 10.12.2018.14.33.38_K-2-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:33:38 195,4KB 8 razy
22 10.12.2018.14.33.48_K-3-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:33:48 223,6KB 7 razy
23 10.12.2018.14.33.58_K-4-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:33:58 233,7KB 6 razy
24 10.12.2018.14.34.10_K-5-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:34:10 305,4KB 7 razy
25 10.12.2018.14.34.18_K-6-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:34:18 109,1KB 5 razy
26 10.12.2018.14.34.27_K-7-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:34:27 100,9KB 4 razy
27 10.12.2018.14.34.38_K-8-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:34:38 160,5KB 5 razy
28 10.12.2018.14.34.50_K-9-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:34:50 150,2KB 6 razy
29 10.12.2018.14.34.59_K-10-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:34:59 155,1KB 4 razy
30 10.12.2018.14.35.10_K-11-0.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-12-10 14:35:10 137,7KB 7 razy
Wynik postępowania
1 21.01.2019.12.44.18_CCF20190121_0001.pdf 2019-01-21 12:44:20 149,4KB
Udzielenie zamówienia
1 30.01.2019.08.04.18_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA_II_przetarg.html 2019-01-30 08:04:18 46,3KB
Informacja z otwarcia ofert
1 28.12.2018.14.52.30_CCF20181228_0001.pdf 2018-12-28 14:52:30 187,2KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 10-12-2018 14:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 10-12-2018
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 30-01-2019 08:04