Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane, z podziałem na części zgodnie z projektem budowlanym

  Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża"
Zamawiający

Strona główna

Moje ogłoszenia

Nowe formularze

Koncesje

Koncesje

Ogłoszenia BZP

Przeglądaj i subskrypcje(przed 4/5/2017)

Przeglądaj

Pozostałe

Zmień hasło

Wyloguj

WebService

WebService - opis

WebService - link

Ogłoszenie nr 500293815-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na roboty budowlane, z podziałem na części zgodnie z projektem budowlanym:

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak 
Numer ogłoszenia: 647987-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050   Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl, asia.horodyska@wp.pl, faks 0-71 316 22 93. 
Adres strony internetowej (url): 

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane, z podziałem na części zgodnie z projektem budowlanym:

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 

DF9/27/2018/09

II.2) Rodzaj zamówienia: 

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

1. Adaptacja magazynu na garaż. 2. Budowa magazynu. 3. Rozbudowa budynku administracyjnego Budowę magazynu technicznego z wiatą. Adaptacja pomieszczenia magazynowego na garaż. Rozbudowę budynku administracyjnego poprzez dobudowanie dodatkowych pomieszczeń na istniejącej płycie fundamentowej. .................................................................................................................................................................... lokalizacja budowy: ZGKiM „Ślęża” Sobótka ul. Czysta 7. ................................................................................................................................................................... w załączeniu: ( dokładnie opisana dokumentacja która powinna być zamieszczona w BIP) - Projekt Budowy magazynu technicznego z wiatą. - Projekt Przebudowy budynku magazynowego na garaż. - Projekt Rozbudowy i nadbudowy budynku administracyjno-gospodarczego. - Przedmiary robót. W realizacji Rozbudowy i nadbudowy budynku administracyjno-gospodarczego dopuszcza się zmianę stropu Teriva na strop drewniany oraz stropodach na ocieplony sufit podwieszany zgodnie z przedmiarem robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

nie

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: 1. Adaptacja magazynu na garaż

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
 
 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: 2. Budowa magazynu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
 
 

CZĘŚĆ NR: 3   

NAZWA: 3. Rozbudowa budynku administracyjnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione. Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 4 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
 
 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna 

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 

 

Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 14.11.2018.13.53.19_ZP400PodgladOpublikowanego.html 2018-11-14 13:53:19 81,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 14.11.2018.13.53.19_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_pretarg_na_robot_a_budowlan__.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-11-14 13:53:19 2,2MB 22 razy
2 14.11.2018.14.37.01_Projekt_Gara___adaptacja.zip Po terminie otwarcia ofert 2018-11-14 14:37:01 3,3MB 14 razy
3 14.11.2018.14.39.32_Projekt_Magazyn.zip Po terminie otwarcia ofert 2018-11-14 14:39:32 4,3MB 13 razy
4 14.11.2018.14.41.30_Projekt_Rozbudowa_bud_A.zip Po terminie otwarcia ofert 2018-11-14 14:41:30 25,1MB 20 razy
5 14.11.2018.14.41.44_Przedmiary.zip Po terminie otwarcia ofert 2018-11-14 14:41:44 170,5KB 24 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 15.11.2018.11.10.45_umowa_na_roboty_budowlane.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-11-15 11:10:45 210,1KB
2 16.11.2018.11.33.10_umowa_na_roboty_budowlane.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-11-16 11:33:10 212,4KB
Wynik postępowania
1 07.12.2018.12.59.26_CCF20181207_0003.pdf 2018-12-07 12:59:26 105,3KB
Udzielenie zamówienia
1 07.12.2018.12.59.54_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA.html 2018-12-07 12:59:54 30,5KB
Informacja z otwarcia ofert
1 29.11.2018.10.54.17_CCF20181129_0001.pdf 2018-11-29 10:54:17 250,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 14-11-2018 13:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 14-11-2018
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 07-12-2018 13:00