Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na zakup rur i osprzętu do ZGKiM Ślęża na 2017 rok.

Ogłoszenie nr 364519 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Sobótka: Przetarg nieograniczony na zakup rur i osprzętu do ZGKiM Ślęża na 2017 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Nazwa projektu lub programu
 

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak 
Numer ogłoszenia: 346309

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. ul. Czysta  7, 55050   Sobótka, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316 22 86, faks 0-71 316 22 93, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl; asia.horodyska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgkimsobotka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Przetarg nieograniczony na zakup rur i osprzętu do ZGKiM Ślęża na 2017 rok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy)
II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

1.1.a) Dostawy ** 2. Zgodne z Polską Normą, a te, do których nie ustanowiono Polskiej Normy muszą posiadać aprobatę techniczną Centralnego Ośrodka Badawczo – Rozwojowego Techniki Instalacyjnej INSTAL w Warszawie, 3. Dla wyrobów z zakresu inżynierii sanitarnej należy przedłożyć pozytywną opinię Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie, 4. Dla rur PVC, PE, PP, kształtek i armatury wymagany jest certyfikat ISO 9001 lub 9002, 5. Rury i kształtki do kanalizacji w ramach jednego producenta, 6. Elementy studni kanalizacyjnych muszą stanowić komplet, 7. Wszystkie studnie kanalizacyjne tworzywowe w ramach jednego producenta, 8. Kształtki żeliwne kołnierzowe dopuszczalne z żeliwa szarego, 9. Zasuwy gwintowane tylko z żeliwa sferoidalnego, 10. Zasuwy nożowe – nóż ze stali nierdzewnej, trzpień niewznoszący, korpus z żeliwa, zabezpieczenie antykorozyjne – farba proszkowa, o grubości warstwy min. 250 µm. Przystosowane do ciśnienia 1,0 MPa. Jakość powłok zabezpieczenia ma być potwierdzona certyfikatem GSK lub inną zewnętrzną, niezależną akredytowaną jednostką badawczą, 11. Zasuwy kołnierzowe – zabudowa krótka z miękkim uszczelnieniem oringowym. Wrzeciono wykonane ze stali nierdzewnej. Korpus i pokrywa zasuwy wykonana z żeliwa sferoidalnego zabezpieczenie antykorozyjne – farba proszkowa (zewnętrznie i wewnętrznie), o grubości warstwy min.250 µm. Przystosowane do ciśnienia 1,0/1,6 MPa. Jakość powłok zabezpieczenia ma być potwierdzona certyfikatem GSK, 12. Dla hydrantów należy przedłożyć certyfikaty Instytutu Pożarnictwa w Józefowie k. Otwocka, 13. Hydranty nadziemne mają być wykonane z żeliwa (korpus górny, kolumna, korpus dolny), zabezpieczone antykorozyjnie wewnątrz i na zewnątrz farbą, o grubości min.250 µm. Przystosowane do ciśnienia 1,0/1,6 MPa. Jakość powłok zabezpieczenia ma być potwierdzona certyfikatem GSK lub inną zewnętrzną, niezależną akredytowaną jednostką badawczą, 14. Hydranty podziemne pełnożeliwne. Zabezpieczone antykorozyjnie wewnątrz i na zewnątrz farbą , o grubości min.250 µm. Przystosowane do ciśnienia 1,0/1,6 MPa. Jakość powłok zabezpieczenia ma być potwierdzona certyfikatem GSK lub inną zewnętrzną, niezależną akredytowaną jednostką badawczą, 15. Hydranty podziemne pełnoprzelotowe kolumna stal nierdzewna, 16. Hydranty nadziemne i zasuwy kołnierzowe w ramach jednego producenta, 17. Zawory zwrotne kołnierzowe klapowe, nawiertaki samo nawiercające, nawiertaki NWZ wykonane z żeliwa sferoidalnego zabezpieczone antykorozyjnie wewnątrz i na zewnątrz farbą, o grubości min.250 µm. Przystosowane do ciśnienia 1,0/1,6 MPa. Jakość powłok zabezpieczenia ma być potwierdzona certyfikatem GSK lub inną zewnętrzną, niezależną akredytowaną jednostką badawczą, 18. Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały posiadały karty katalogowe – dołączyć do oferty, 19. Zamawiający wymaga, aby posiadały atesty dopuszczające stosowania w kontakcie z wodą pitną - dołączyć do ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

II.5) Główny Kod CPV: 44163000-0
Dodatkowe kody CPV: 44160000-9, 42130000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT347572.51
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym 
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie 
Przedsiębiorstwo Obrotu Hurtowego WOD BUD Spółka z o.o. Spółka Komandytowa,  cieszyce@wodbud.com.pl,  Mazańcowice 57 filia Cieszyce ul. Wrocławska 13 ,  55-040,  Kobierzyce,  kraj/woj. 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie 
Skrót literowy nazwy państwa: 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie 
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 427514,19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 427514,19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 427514,19
Waluta: pln

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom 
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe: 

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp. 

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 


 
Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 18.11.2016.12.20.22_OgA_oszenie.html 2016-11-18 12:20:22 101,0KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 18.11.2016.12.20.22_ZGKiM_A_lA_A_a_-_siwz_pretarg_na_rury_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-18 12:20:22 1,8MB 112 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 23.11.2016.08.52.14_Umowa_Nr_poprawiona.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-23 08:52:14 214,8KB
2 23.11.2016.09.02.39_CCF20161123_0002.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-23 09:02:39 121,9KB
3 24.11.2016.14.18.13_CCF20161124_0001.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-24 14:18:13 159,3KB
4 25.11.2016.11.31.15_CCF20161125.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-25 11:31:15 184,9KB
Wynik postępowania
1 05.12.2016.14.39.54_CCF20161205.pdf 2016-12-05 14:39:54 258,3KB
Udzielenie zamówienia
1 12.12.2016.12.48.42_OgA_oszenie_publikacja_o_udzieleniu_zamA_wienia.html 2016-12-12 12:48:42 35,8KB
Informacja z otwarcia ofert
1 28.11.2016.10.41.51_CCF20161128_0001.pdf 2016-11-28 10:41:51 243,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 18-11-2016 12:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 18-11-2016
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 12-12-2016 12:48