Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2017 dla obiektów ZGKiM Ślęża

Sobótka: Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2017 dla obiektó ZGKiM ślęża
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

nie

Nazwa projektu lub programu
 

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak 
Numer ogłoszenia: 331977

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak 
Numer ogłoszenia: 331977

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. ul. Czysta  7, 55050   Sobótka, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316 22 86, faks 0-71 316 22 93, e-mail b.syposz@zwiksobotka.pl; asia.horodyska@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 

Przetarg nieograniczony na zakup energii elektrycznej na 2017 dla obiektó ZGKiM ślęża

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy)
II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 

sprzedaż energii elektrycznej dla obiektów zgodnie z załącznikiem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

 

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 

III.3) Informacje dodatkowe: 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

   
Postępowanie/część zostało unieważnione nie 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT420000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym 
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie 
Tauron sprzedaż sp z o.o.,  kamil.grochowski@tauron.pl,  ul. Łagiewnicka 60,  30-417,  Kraków ,  kraj/woj. 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie 
Skrót literowy nazwy państwa: 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie 
Skrót literowy nazwy państwa: 

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 

Cena wybranej oferty/wartość umowy 373654,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 373654,10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 374692,52
Waluta: pln

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom 
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe: 

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp. 

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 



Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 28.10.2016.08.00.48_331977-2016_ogA_oszenie.html 2016-10-28 08:00:48 56,6KB
2 07.11.2016.14.43.44_OgA_oszenie_korekta.html 2016-11-07 14:43:44 39,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 27.10.2016.12.20.37_ZGKiM_A_lA_A_a_-_siwz_pretarg_na_energiA___2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-10-27 12:20:37 1,3MB 35 razy
2 27.10.2016.12.21.09_Kopia_ENERGIA_PLAN_na_2017.xls Po terminie otwarcia ofert 2016-10-27 12:21:09 325,5KB 25 razy
3 07.11.2016.14.28.12_ZGKiM_A_lA_A_a_-_siwz_pretarg_na_energiA___poprawiona.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-07 14:28:12 1,4MB 9 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 02.11.2016.12.23.15_CCF20161102_0002.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-02 12:23:15 125,1KB
2 07.11.2016.10.01.39_CCF20161107.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-07 10:01:39 2,1MB
3 08.11.2016.09.10.38_ZaA_A_cznik_nr_2_do_SIWZ_formularz_ofertowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-11-08 09:10:38 155,4KB
Wynik postępowania
1 18.11.2016.13.09.14_CCF20161118.pdf 2016-11-18 13:09:14 241,7KB
Udzielenie zamówienia
1 25.11.2016.13.46.13_352010-2016.html 2016-11-25 13:46:13 31,1KB
Informacja z otwarcia ofert
1 10.11.2016.11.31.31_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2016-11-10 11:31:31 260,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 27-10-2016 12:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 28-10-2016
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 25-11-2016 13:46