Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Sobótka, wykonanie nawierzchni asfaltowej

 

 

Sobótka: Przetarg nieograniczony na remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Sobótka, wykonanie nawierzchni asfaltowej.
Numer ogłoszenia: 48977 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86694 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316 22 86, faks 0-71 316 22 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Sobótka, wykonanie nawierzchni asfaltowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawa drogi: wykonanie pomiarów, opracowanie planu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy wraz z montażem znaków drogowych pionowych, korytowanie remontowanej nawierzchni oraz wywóz i utylizacja urobku, docięcie krawędzi po korytowaniu, skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,8 kg/m2, grubość po zagęszczeniu po 5 mc warstwy wiążącej grubość po zagęszczeniu po 5 mc warstwy ścieralnej poinowanie krawędzi o szerokości minimum 10 cm asfaltem D 50/70 regulacja wysokości urządzeń typu studzienki włazy kanałowe skrzynki zawory. Roboty powinny być wykonane zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego, normami polskimi i sztuką budowlana. Wszelkie prace muszą być wykonane zgodnie z przedmiarem robót, oraz dokumentacją techniczną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do Zapewnienia dozoru geodezyjnego w zakresie wytyczania dróg oraz wykonania powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Opracowanie dokumentacji organizacji ruchu zastępczego. Wykonanie przedmiotu zamówienia przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów BHP oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież. Zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru na personelem w zakresie porządku i dyscypliny. Dostarczenie atestów oraz świadectw, jakości używanych materiałów. Ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w okresie ich rozpoczęcia i przekazania zadania Zamawiającemu, w związku ze zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Majewska DUDRGA remonty dróg, ul.Kuźnicza 48/3, 50-138 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109525,35

  • Oferta z najniższą ceną: 109525,35 / Oferta z najwyższą ceną: 164281,26

  • Waluta: PLN.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.03.2013.11.26.07_86694-2013.html 2013-03-04 11:26:07 24,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 04.03.2013.11.26.07_ZGKiM_A_lA_A_a_-_siwz_pretarg_na_remont_drogi_2013r_(3).pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-03-04 11:26:07 823,5KB 119 razy
Wynik postępowania
1 21.03.2013.08.00.19_Scan_Doc0117.pdf 2013-03-21 08:00:19 745,1KB
Udzielenie zamówienia
1 02.04.2013.13.18.05_48977-2013_udzielenie_zam..html 2013-04-02 13:18:05 4,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 04-03-2013 11:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 04-03-2013
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 02-04-2013 13:19