Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Opracowanie wzoru graficznego, oraz wykonanie tablicy informacyjnej.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Chopina 17-19, Chopina 18, ul. Kościuszki 8, ul. Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53 i Zmorskiego 19-21 w Sobótce

ZAPRASZAJĄ

Opracowanie plakatów informacyjnych.

do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie wzoru graficznego, wykonanie 12 szt. wielokolorowych plakatów informacyjnych o wymiarach: 297 mm x 420 mm dla ośmiu Wspólnot Mieszkaniowych projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pn. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21nr projektu: RPDS.06.03.02-02-0043/16.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań

1.1) Zakres prac:

a) zaprojektowanie wzoru graficznego plakatu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, będący załącznikiem nr 13 do Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/16-00 o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta” oraz załącznika nr 4 do zapytania ofertowego - Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020,

b) zatwierdzenie projektu u zamawiającego,

b) wykonanie plakatów informacyjnych,

1.2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy zadania:

Plakaty mają zostać wykonane z materiału o odpowiedniej odporności na promienie UV i warunki atmosferyczne, zapewniające trwałość w okresie: do 30 listopada 2018 r.

1.3 termin wykonania plakatów: 25 lutego 2018 r.

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV - 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne.
  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
  3. Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

 

IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

    1. Zarządca Nieruchomości – Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.

V. Miejsce składania ofert i termin otwarcia

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie papierowej w siedzibie administratora nieruchomości tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka w zamkniętej kopercie z dopiskiem Opracowanie plakatów informacyjnych”.Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21 - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 12:30 DNIA 15.02.2018.”
  2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2018 r., godz. 12.00.
  3. Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie administratora nieruchomości tj. Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka pokój nr 4 budynek A.

 

VI. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

KRYTERIUM – Cena (C) - 100%

Oferty nie podlegające odrzuceniu, będą oceniane w skali punktowej od 0 do 100 punktów. Zasady przyznawania odpowiedniej ilości punktów będą następujące:

 

C=CnCb*100

gdzie:

Cn – cena minimalna,

Cb – cena w badanej ofercie

Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy.
  2. Wzór umowy.
  3. Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta.”
  4. Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z 21 lipca 2017 r.
  5. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Chopina 17-19, Chopina 18, ul. Kościuszki 8, ul. Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53 i Zmorskiego 19-21 w Sobótce

ZAPRASZAJĄ

Opracowanie plakatów informacyjnych.

do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie wzoru graficznego, wykonanie 12 szt. wielokolorowych plakatów informacyjnych o wymiarach: 297 mm x 420 mm dla ośmiu Wspólnot Mieszkaniowych projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pn. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21nr projektu: RPDS.06.03.02-02-0043/16.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań

1.1) Zakres prac:

a) zaprojektowanie wzoru graficznego plakatu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, będący załącznikiem nr 13 do Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/16-00 o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta” oraz załącznika nr 4 do zapytania ofertowego - Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020,

b) zatwierdzenie projektu u zamawiającego,

b) wykonanie plakatów informacyjnych,

1.2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy zadania:

Plakaty mają zostać wykonane z materiału o odpowiedniej odporności na promienie UV i warunki atmosferyczne, zapewniające trwałość w okresie: do 30 listopada 2018 r.

1.3 termin wykonania plakatów: 25 lutego 2018 r.

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV - 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne.
  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
  3. Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

 

IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

    1. Zarządca Nieruchomości – Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.

V. Miejsce składania ofert i termin otwarcia

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie papierowej w siedzibie administratora nieruchomości tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka w zamkniętej kopercie z dopiskiem Opracowanie plakatów informacyjnych”.Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21 - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 12:30 DNIA 15.02.2018.”
  2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2018 r., godz. 12.00.
  3. Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie administratora nieruchomości tj. Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka pokój nr 4 budynek A.

 

VI. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

KRYTERIUM – Cena (C) - 100%

Oferty nie podlegające odrzuceniu, będą oceniane w skali punktowej od 0 do 100 punktów. Zasady przyznawania odpowiedniej ilości punktów będą następujące:

 

C=CnCb*100

gdzie:

Cn – cena minimalna,

Cb – cena w badanej ofercie

Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy.
  2. Wzór umowy.
  3. Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta.”
  4. Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z 21 lipca 2017 r.
  5. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.

 

 

 

 

 

 

Sobótka, 07.02.2018 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Chopina 17-19, Chopina 18, ul. Kościuszki 8, ul. Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53 i Zmorskiego 19-21 w Sobótce

ZAPRASZAJĄ

Opracowanie plakatów informacyjnych.

do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie wzoru graficznego, wykonanie 12 szt. wielokolorowych plakatów informacyjnych o wymiarach: 297 mm x 420 mm dla ośmiu Wspólnot Mieszkaniowych projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pn. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21nr projektu: RPDS.06.03.02-02-0043/16.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań

1.1) Zakres prac:

a) zaprojektowanie wzoru graficznego plakatu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, będący załącznikiem nr 13 do Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/16-00 o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta” oraz załącznika nr 4 do zapytania ofertowego - Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020,

b) zatwierdzenie projektu u zamawiającego,

b) wykonanie plakatów informacyjnych,

1.2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy zadania:

Plakaty mają zostać wykonane z materiału o odpowiedniej odporności na promienie UV i warunki atmosferyczne, zapewniające trwałość w okresie: do 30 listopada 2018 r.

1.3 termin wykonania plakatów: 25 lutego 2018 r.

  1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV - 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne.
  3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
  3. Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

 

IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

    1. Zarządca Nieruchomości – Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.

V. Miejsce składania ofert i termin otwarcia

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie papierowej w siedzibie administratora nieruchomości tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka w zamkniętej kopercie z dopiskiem Opracowanie plakatów informacyjnych”.Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21 - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 12:30 DNIA 15.02.2018.”
  2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2018 r., godz. 12.00.
  3. Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie administratora nieruchomości tj. Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka pokój nr 4 budynek A.

 

VI. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

KRYTERIUM – Cena (C) - 100%

Oferty nie podlegające odrzuceniu, będą oceniane w skali punktowej od 0 do 100 punktów. Zasady przyznawania odpowiedniej ilości punktów będą następujące:

 

C=CnCb*100

gdzie:

Cn – cena minimalna,

Cb – cena w badanej ofercie

Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowo-cenowy.
  2. Wzór umowy.
  3. Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta.”
  4. Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z 21 lipca 2017 r.
  5. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 07-02-2018 14:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Bielecka 07-02-2018
Ostatnia aktualizacja: - 07-02-2018 14:32