Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części.

 
 

Ogłoszenie nr 510406332-N-2021 z dnia 21.01.2021 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 760932-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zgkimsobotka.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgkimsobotka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup, dostawę piasku i kruszywa do ZGKiM Ślęża na 2021 rok z podziałem na części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DF281/2020/11
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Dostawa piasku w celu realizacji inwestycji. Zakup i dostawa piasku kopanego o granulacji 0-2 mm inwestycja Zgodny z normą PN EN 13242: 2010 2. Dostawa kruszywa w celu realizacji inwestycji a. Mieszanka granitowa: a) Mieszanka granitowa o granulacji 0-10 mm zgodny z normą PN EN 13242: 2010 Współczynnik płaskości FI 20 Współczynnik kształtu SI 20 b) Mieszanka granitowa o granulacji 0-31,5 mm zgodny z normą PN EN 13242: 2010 Współczynnik płaskości FI 20 Współczynnik kształtu SI 20 Zawartość pyłu f 7 Uziarnienie kruszywa GA 85 c) Mieszanka granitowa o granulacji 0-63 mm zgodny z normą PN EN 13242: 2010 Współczynnik płaskości FI 20 Współczynnik kształtu SI 20 Zawartość pyłu f 7 Uziarnienie kruszywa GA 85 d) Tłuczeń granitowy o granulacji 31,5-63 mm zgodny z normą PN EN 13242: 2010 e) Kliniec granitowy o granulacji 8-31 mm zgodny z normą PN EN 13242: 2010 b. Żwir płukany: a) Żwir płukany o granulacji 8-16 zgodny z normą PN EN 13242: 2010 Współczynnik płaskości FI 20 Współczynnik kształtu SI 20 Uziarnienie Gc 85/15 Nasiąkliwość WA242 Mrozoodporność F1 b) Żwir płukany o granulacji 16-32 zgodny z normą PN EN 13242: 2010 Współczynnik płaskości FI 20 Współczynnik kształtu SI 20 Uziarnienie Gc 85/15 Nasiąkliwość WA242 Mrozoodporność F1 Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały posiadały deklaracje właściwości użytkowych. Dostawa w/w materiałów do siedziby zakładu ul. Czysta 7 lub na teren budowy w obrębie Gminy Sobótka. Szczegółowy wykaz ilościowy zgodnie z załącznikiem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6
 
Dodatkowe kody CPV: 14211000-3, 60100000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: dostawa piasku
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 113750.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: PHU PIO MAR Jacek Plasan
Email wykonawcy: biuro@phupiomar.pl
Adres pocztowy: Garncarsko ul. Nowowiejska 15
Kod pocztowy: 55-050
Miejscowość: Garncarsko
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 139912.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139912.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151905.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
 
CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: dostawa kruszywa
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 206030.00
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
 
Nazwa wykonawcy: Andrzej Dominik Handel Hurtowy Napojami
Email wykonawcy: piotr.dominik@dominiktransport.pl
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 20 Czerńczyce
Kod pocztowy: 55-080
Miejscowość: Czerńczyce, poczta Kąty Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 253416.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 253416.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 267500.40
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 02.12.2020.14.16.23_ZP400PodgladOpublikowanego.aspx.html 2020-12-02 14:16:23 90,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 02.12.2020.15.56.18_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_pretarg_na_dostaw_a_kruszywa_2020_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-02 15:56:18 1,1MB 68 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 15.12.2020.14.32.53_odpowiedzi.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-12-15 14:32:53 376,1KB
Wynik postępowania
1 12.01.2021.08.01.14_wybair_oferty.pdf 2021-01-12 08:01:14 975,9KB
Udzielenie zamówienia
1 21.01.2021.11.38.39_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA.html 2021-01-21 11:38:39 40,9KB
Informacja z otwarcia ofert
1 23.12.2020.13.15.53_informacja_z_otwarcia_ofert_PIASEK.pdf 2020-12-23 13:15:53 495,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 02-12-2020 14:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 02-12-2020
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 21-01-2021 11:40