Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony na zakup samochodu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego dla ZGKIM Ślęża.

Ogłoszenie nr 510135611-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża": Przetarg nieograniczony na zakup samochodu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego dla ZGKIM Ślęża

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561979-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
 
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Ślęża", Krajowy numer identyfikacyjny 93002106540000, ul. Czysta  7, 55-050  Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-71 316 22 86, e-mail b.syposz@zgkimsobotka.pl, faks 0-71 316 22 93.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgkimsobotka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: zakład budżetowy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na zakup samochodu asenizacyjnego w formie leasingu operacyjnego dla ZGKIM Ślęża
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DF 281/2020/05
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
WARUNKI LEASINGU: 1. Leasing operacyjny. 2. Waluta umowy leasingu: PLN. 3. Umowa leasingu będzie trwała 36 miesięcy, w tym Zamawiający uiści w okresie jej trwania 35 rat leasingowych. 4. Opłata wstępna: w wysokości do 1 % wartości brutto przedmiotu leasingu. 5. Oprocentowanie zmienne - część odsetkowa raty bieżącej może ulec podwyższeniu w przypadku wzrostu WIBOR 1 M. 6. Wartość raty leasingowej na dzień otwarcia ofert - do wysokości WIBOR 1M z dnia ogłoszenia przetargu netto przedmiotu leasingu. 7. Wartość wykupu: do 1 % ceny netto przedmiotu leasingu. 8. Możliwość wykupu wraz z ostatnią ratą. 9. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia kodeksu cywilnego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 11. Leasingodawca nie będzie żądał prawnych zabezpieczeń umowy leasingu. WYMAGANIA DLA SAMOCHODU ASENIZACYJNEGO Pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U.2002 r. Nr 193 poz.1617), wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym”(Dz.U.2017 r. poz. 128 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.) Przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego, i umożliwiające jego rejestrację. 1. Pojazd po przeglądzie wszystkich układów i wymianie filtrów i płynów eksploatacyjnych. 2. Maksymalna wysokość pojazdu gotowego do jazdy 3,3m. 3. Kabina dzienna krótka dwuosobowa, bez śladów korozji. 4. DMC 18 000-19 000 kg. 5. Rok produkcji nie starszy niż 2015 r. 6. Maksymalny i udokumentowany przebieg do 150 000 km. 7. Moc od 250 kW do 260 kW. 8. Pojemność silnika od 6800 do 7000 cm3. 9. Spełniający minimum normę EURO-6. 10. Skrzynia biegów manualna maksymalnie 9 biegów. 11. Napęd na 4x4 lub 2x4 tylną oś z blokadą/jeśli 2x4 tylna zawieszenie pneumatyczne. 12. System przeciwblokujący koła ABS oraz ESP. 13. Koła o rozmiarze 22,5 cala tylna oś bliźniacza, ogumienie wielosezonwe nowe w rozmiarze 315/80R 22,5 tylna oś ogumienie szosowo terenowe. 14. Minimalny prześwit pod pojazdem powyżej 20 cm. 15. Rozstaw osi mini 3,8 m max 4 m. 16. Zderzak tylny zgodny z ECE. 17. Układ wydechowy z tłumikiem za kabiną skierowany do góry. 18. Zbiornik paliwa zamontowany fabrycznie o pojemności 300 litrów. 19. Tachograf cyfrowy. 20. Ogranicznik prędkości. 21. Tempomat. 22. Akustyczny sygnał cofania. 23. Mechaniczny wyłącznik główny akumulatorów. 24. Fotel kierowcy pneumatyczny, oraz pokrowce ochronne na fotele. 25. Pasy bezpieczeństwa. 26. Lusterka wsteczne zgodnie z przepisami ruchu drogowego. 27. Na kabinie kierowcy umieszczona belka emitująca błyskowe światła ostrzegawcze koloru pomarańczowego włączana w kabinie kierowcy. 28. Komputer pokładowy z komunikatami w języku polskim. 29. Zabudowa asenizacyjna nowa wykonana w roku 2020 przez wyspecjalizowany zakład posiadający dla swoich wyrobów certyfikat CE. 30. Beczka o pojemności 10m3. 31. Wykonana z blachy o grubości mini 6mm 32. Wewnątrz beczki zabezpieczone powłoką antykorozyjnie. 33. Z zewnątrz zabezpieczona antykorozyjnie i pomalowana lakierem nawierzchniowym. 34. Mocowana na dodatkowej ramie /pochylona ku tyłowi4-5 stopni/. 35. Tylna dennica otwierana na bok. 36. Beczka wzmocniona zewnętrznymi pierścieniami. 37. Przegrody przeciw falowaniu -zgodnie z rozporządzeniem. 38. Wyposażona w wyskalowany wodowskaz od 1m3 do 10m3 co 1m3 wykonany ze szkła, zabezpieczony przed uszkodzeniami plus dwie zapasowe rurki wodowskazowe. 39. Lampy błyskowe z tyłu zbiornika dodatkowo z tyłu lampa robocza biała. 40. Przyłącze strażackie fi-110 oraz zasuwę wyposażoną w zawór odpowietrzający i ociekacz pod zasuwą w tylnej dennicy, sterowana ręcznie 41. Dodatkowo, co najmniej jedno prawe przyłącze strażackie fi-110. 42. Uchwyt, na co najmniej trzy węże fi 110 dł. mini 8 mb. 43. Dwa węże ssąco- tłoczące fi -110 dł.8 mb wyposażone w końcówki strażackie. 44. Kompresor rotacyjny chłodzony powietrzem do pracy ssąco tłoczącej. 45. Wydajność kompresora mini 450 m3/godz. 46. Napęd kompresora silnikiem hydraulicznym układ wyposażony w zawór bezpieczeństwa. 47. Czas napełniania zbiornika max 10 minut. 48. Zawór bezpieczeństwa z certyfikatem ustawiony na ciśnienie max. 0,05 Mpa. 49. Układ wyposażony w manowakuometr zalany żelem o śr.mini.100 mm zabezpieczony przed uszkodzeniami. 50. Zawór czterodrożny do przełączania ssanie –tłoczenie. 51. Odolejacz do oczyszczania powietrza wrzucanego przez kompresor. 52. Filtr do czyszczenia powietrza z bioareozoli -zgodnie z rozporządzeniem. 53. Gaśnica P-POŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami w pojemniku na zewnątrz pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, apteczka. 54. Koło zapasowe z podnośnikiem i niezbędny zestaw kluczy. 55. Maksymalna odległość do autoryzowanego serwisu dla podwozia to 25 km. 56. Maksymalny czas przybycia serwisu gwarancyjnego to dwa dni robocze od momentu zgłoszenia. 57. Minimalny okres gwarancji dla podwozia to 6 miesięcy . 58. Minimalny okres gwarancji dla zabudowy asenizacyjnej to 18 miesięcy. 59. Instrukcja obsługi wraz ze schematem elektrycznym i hydraulicznym na pojazd i zabudowę w języku polskim w formie papierowej. 60. Katalog części zamiennych w języku polskim w formie papierowej. 61. Wyciąg ze świadectwa homologacji producenta pojazdu lub inny dokument potwierdzający wykonanie zmian w pojeździe. 62. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności. 63. Pojazd wyprodukowany z kierownicą po lewej stronie, przystosowany do ruchu prawostrwonnego. 64. Przełożenie przekładni głównej w zakresie: i = 4,5-4,7. 65. Przystawka do napędu kompresora zamontowana fabrycznie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34144500-3
 
Dodatkowe kody CPV: 66114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
 
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 14.07.2020.14.22.33_ZP400PodgladOpublikowanego.aspx.html 2020-07-14 14:22:33 83,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 14.07.2020.14.22.33_ZGKiM__ol_a__a_-_siwz_pretarg_na_leasing__2020_r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-14 14:22:33 1,3MB 33 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 15.07.2020.07.40.50_CCF20200715.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-15 07:40:50 442,5KB
2 16.07.2020.14.29.58_CCF20200716.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-16 14:29:58 649,5KB
Wynik postępowania
1 23.07.2020.12.58.56_CCF20200723.pdf 2020-07-23 12:58:56 437,9KB
Udzielenie zamówienia
1 24.07.2020.11.30.25_OG_EOSZENIE_O_UDZIELENIU_ZAMaeWIENIA.html 2020-07-24 11:30:25 32,9KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 14-07-2020 14:22
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 14-07-2020
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 24-07-2020 11:37