Przetarg nieograniczony Chopina 17-19 z podziałem na zadania
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCA PRZETARGU
w dalszej części zwana SIWZ
Zamawiający
Wspólnota Mieszkaniowa ul. Chopina 17-19 w Sobótce (Partner Wiodący: Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 15 w Sobótce)
|
||
Adres pocztowy: 55-050 Sobótka ul. Czysta 7 |
||
Miejscowość: SOBÓTKA NIP REGON ……………… |
Kod pocztowy: 55-050 |
Województwo: dolnośląskie |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: |
Tel: (0-71) 31-62-286 071 334 2362 |
|
E-mail: b.syposz@zgkimsobotka.pl |
Fax: 071 3162 293 |
|
Na zadanie: „Rewitalizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Chopina 17-19 w Sobótce” w ramach programu „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21”
Z podziałem na części:
- Remont dachu w budynku przy ul. Chopina 17-19 w Sobótce.
- Remont elewacji w budynku przy ul. Chopina 17-19 w Sobótce.
- Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Chopina 17-19 w Sobótce.
|
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią SIWZ. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację warunków postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.
CZĘŚĆ A
I. ZAMAWIAJĄCY:
Wspólnota Mieszkaniowa ul. Chopina 17-19 w Sobótce
(Partner Wiodący: Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 15 w Sobótce)
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. Datą wszczęcia postępowania jest dzień 25.01.2018 r. W tej dacie Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym ul. Czysta 7 Sobótka, oraz na stronie www.bip.zgkimsobotka.pl oraz na stronie www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 SIWZ) |
II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
Słownik główny 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne 45317000-2 Instalacje elektryczne 45260000-4 wykonanie pokryć dachowych oraz podobne roboty
|
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Wymagany termin realizacji umowy:
- Dla instalacji elektrycznej: 31 maja 2018 r.
- Dla elementów związanych z dachem: 31 października 2018 r.
- Dal remontu elewacji: 31 października 2018 r.
- Wymagany termin realizacji od dnia zawarcia umowy do terminów z poszczególnych części zamówienia zgodnie z umową. Jeżeli z innych przyczyn zostanie opóźniony dzień podpisania umowy realizacja rozpocznie się od dnia podpisania.
- Wszelkie koszty, dojazdu i dostawy pokrywa Wykonawca.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Syposz | 25-01-2018 11:05 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Beata Syposz | 25-01-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Beata Syposz | 26-01-2018 21:29 |