Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przetarg nieograniczony Chopina 17-19 z podziałem na zadania

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCA PRZETARGU

w dalszej części zwana SIWZ

 

Zamawiający

 

 

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Chopina 17-19 w Sobótce

(Partner Wiodący: Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 15 w Sobótce)

 

Adres pocztowy:

55-050 Sobótka ul. Czysta 7

Miejscowość:

SOBÓTKA

NIP REGON ………………

Kod pocztowy:

55-050

Województwo:

dolnośląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Beata Syposz 661-36-79-53

Tel: (0-71) 31-62-286

071 334 2362

E-mail: b.syposz@zgkimsobotka.pl

Fax: 071 3162 293

www.bip.zgkimsobotka.pl

www.zgkimsobotka.pl

 

Na zadanie: „Rewitalizacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Chopina 17-19 w Sobótce” w ramach programu „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21”

 

Z podziałem na części:

  1. Remont dachu w budynku przy ul. Chopina 17-19 w Sobótce.
  2. Remont elewacji w budynku przy ul. Chopina 17-19 w Sobótce.
  3. Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Chopina 17-19 w Sobótce.

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią SIWZ. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację warunków postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.

CZĘŚĆ A

I. ZAMAWIAJĄCY:

Wspólnota Mieszkaniowa ul. Chopina 17-19 w Sobótce

(Partner Wiodący: Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 15 w Sobótce)

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.

Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą. Datą wszczęcia postępowania jest dzień 25.01.2018 r. W tej dacie Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym ul. Czysta 7 Sobótka, oraz na stronie www.bip.zgkimsobotka.pl oraz na stronie www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Ślęża

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu przez ZAMAWIAJĄCEGO

 

 

 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 SIWZ)

 

II.3) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne

45317000-2 Instalacje elektryczne

45260000-4 wykonanie pokryć dachowych oraz podobne roboty

 

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.

Wymagany termin realizacji umowy:

  1. Dla instalacji elektrycznej: 31 maja 2018 r.
  2. Dla elementów związanych z dachem: 31 października 2018 r.
  3. Dal remontu elewacji: 31 października 2018 r.
  4. Wymagany termin realizacji od dnia zawarcia umowy do terminów z poszczególnych części zamówienia zgodnie z umową. Jeżeli z innych przyczyn zostanie opóźniony dzień podpisania umowy realizacja rozpocznie się od dnia podpisania.
  5. Wszelkie koszty, dojazdu i dostawy pokrywa Wykonawca.

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 25-01-2018 11:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 25-01-2018
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 26-01-2018 21:29