Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu partnerskiego "Rewitalizacja zasobów wspólnot mieszkaniowych w Sobótce, II tura"

Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu partnerskiego "Rewitalizacja zasobów wspólnot mieszkaniowych w Sobótce, II tura"

Sobótka, dnia 09 stycznia 2018 r.

 

 

Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Szkolna 1 i Zmorskiego 2 w Sobótce

ZAPRASZAJĄ

 

do złożenia propozycji cenowej na realizację zadania pn:

 

Opracowanie Studium Wykonalności i Wniosku Aplikacyjnego dla projektu partnerskiego "Rewitalizacja zasobów wspólnot mieszkaniowych w Sobótce"

 

Wartość zadania:

- powyżej 1.000 euro do 30.000 euro

 

1.Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
  2. na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn.: „Rewitalizacja zasobów wspólnot mieszkaniowych w Sobótce, II tura",
  3. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  4. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  5. ma obejmować całość zamówienia.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

-        Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego studium wykonalności , stanowiącego element wniosku oraz Wniosku Aplikacyjnego o dofinansowanie projektu partnerskiego "Rewitalizacja zasobów mieszkaniowych w Sobótce, II tura" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, poddziałanie 6.3.2 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT WrOF”  (którego nabór kończy się 15 lutego 2018 r.)., zwanego dalej opracowaniem. Zakres rzeczowy obejmuje dwa budynki wspólnot mieszkaniowych.

-        Opracowanie ma zostać sporządzone wg wymagań UE, krajowych oraz regionalnych, w tym Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 18 marca 2015r. w zakresie zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód i projektów hybrydowych na lata 2014 -2020. Kompletność opracowania oznacza, że opracowanie będzie zawierać wszystkie elementy wymagane programem, w tym ekonomiczne np. wyliczenie luki finansowej (jeśli jest wymagane) lub matrycy logicznej projektu oraz oznacza, że można je będzie załączyć do wniosku o dofinansowanie. Opracowanie musi być sporządzone przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie z zakresu: analiz ekonomicznych i finansowych, instytucjonalno – prawnych.

-        Opracowanie wraz z wnioskiem zostanie przekazane Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji papierowej, jak również w wersji elektronicznej (wersja Word) z aktywnymi formułami analizy finansowo – ekonomicznej (Excel) - wersja aktualna na dzień przekazania prac Zamawiającemu. 

-        Wniosek Aplikacyjny powinien zostać opracowany w aktualnej wersji Generator Wniosków Aplikacyjnych RPO WD 2014-2020, który jest dostępny do pobrania na stronie internetowej http://www.rpo.dolnyslask.pl.

 

3.Wymagany termin realizacji umowy:

Opracowanie studium wykonalności do 13 lutego 2018 r.

Złożenie wniosku do 15 lutego 2018 r.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

4.1 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: 50 000 zł,

4.2. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. Wykonawca  wykaże, że należycie wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi tożsame  z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. polegające na opracowaniu studium wykonalności.

4.3. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

- osobą posiadającą wykształcenie wyższe ekonomiczne, która w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej 2 analizy finansowo-ekonomiczne.

- osobą posiadającą wykształcenie wyższe, która w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert opracowała, co najmniej 2 studia wykonalności.

 

5. Wykonawca przedkładając propozycję cenową (ofertę), składa następujące dokumenty:

  1. formularz propozycji  cenowej wg załączonego wzoru ,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania propozycji (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Wykonawców), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do propozycji cenowej,
  3. oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek ZUS i podatków do Urzędu Skarbowego,
  4. oświadczenie Wykonawców o których mowa w pkt. 2 , że spełniają warunki dotyczące:
    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
    2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do propozycji cenowej,
  5. Dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe określone w pkt. 4.2; 4.3 zaproszenia do złożenia propozycji cenowej oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (pkt. 4.3) o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 zapytania ofertowego .
  6. Opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł
  7. Tabelaryczny wykaz projektów, o których mowa w pkt. 6B, wg dołączonej tabeli, stanowiącej załącznik nr 4 do zaproszenia do złożenia propozycji cenowej oraz załączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  8. wypełniony i zaparafowany wzór umowy.

 

6. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert wraz
 z podaniem znaczenia tych kryteriów sposobu oceny ofert.

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

A.  cena  brutto - 80%

 Oferta najtańsza spośród ofert spełniających warunki otrzyma 80 punktów.

 Pozostałe  proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

Pk = Cn/ Cof.b. x wskaźnik stały  = ilość punktów,

 gdzie :

Cn – najniższa cena spośród ofert złożonych,

Cof.b.- cena oferty badanej

Pk- ocena punktowa cena brutto

80 - wskaźnik stały

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki wpływające na obniżenie ceny, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów, koszty pracy.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

B. Doświadczenie – 20%

Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 20 pkt.

Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 2 studiów wykonalności.

Oferta z największa liczbą opracowanych studiów wykonalności otrzyma 30 punktów.

Pozostałe, które wykazały się doświadczeniem w opracowaniu co najmniej 2 studiów wykonalności,   proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

Pk= (Lw: Lw max )  x wskaźnik stały = ilość punktów

 

Lwi – liczba opracowanych studiów wykonalności badanej oferty

Lw max – najwyższa liczba opracowanych studiów wykonalności spośród badanych ofert

znaczenie – waga kryterium (20%)

Pk - punkty  za opracowane studia wykonalności

20- wskaźnik stały

 

Ocena ofert przeprowadzona będzie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria na podstawie następującego wzoru:

S PKT = A+B  -  Łączna suma punktów oferty ( maksymalnie oferta może  otrzymać 100 pkt.)

 

7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

 W cenę propozycji należy wliczyć:

  • wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,  z podziałem na wartość:
  1. studium wykonalności,
  2. złożenie wniosku
  • obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

 

Cena podana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami  należy złożyć w terminie do dnia 17.01.2018, do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie administratora nieruchomości, tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka.

 

Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.

Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

 

<NAZWA, ADRES, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO>

OFERTA <( TYTUŁ )POSTĘPOWANIA >

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM………………..

 

Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nieotwarta.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed  terminem upływu jej składania.

 

9. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu  17.01.2018 o godz. 10.30  w siedzibie administratora nieruchomości –  sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, pok. nr 5, pierwsze piętro.

 

10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą są:

    1. Zarządca Nieruchomości –  Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.
    2. Starszy Specjalista ds. wspólnot mieszkaniowych Teresa Żankowska , Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, Sobótka, ul. Czysta 7, I piętro, Budynek B – dział wspólnot mieszkaniowych, tel: (71) 334 23 65 .

 

11. Informacje dotyczące zawarcia umowy:

W terminie 5 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej, Wykonawca może podpisać umowę w dziale wspólnot mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Komunalnej „Ślęża”, ul. Czysta 7, Sobótka.

Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

 12. Uwagi ogólne

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną;
  3. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
  4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów w postępowaniu;
  5. Korespondencję związana z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:

 

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”

 ul. Czysta 7

55-050 Sobótka

fax: (071) 316 22 93

 

 

09.01.2018 r.

 

 

......................................................................           ...............................................................                        

(data, podpis, pieczęć osoby sporządzającej)                                   (w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych)

   

 

 

 

 

Załączniki:

  1. wzór druku dla „propozycji cenowej”,
  2. wzór oświadczeń lub oświadczenia,
  3. wzór umowy,
  4. tabelaryczny wykaz opracowanych studiów wykonalności,
  5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w projekcie po stronie Wykonawcy

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 09-01-2018 14:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 09-01-2018
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 09-01-2018 14:24