Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dokumentacja projektowa ul. Szkolna 1

Sobótka, dnia 21czerwca2017r.

 

 

Wspólnota Mieszkaniowa, ul. Szkolna 1, 55-050 Sobótka

 

do złożenia propozycji cenowej na realizację zadania pn:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej

„Rewitalizacja Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Szkolna 1 w Sobótce"

 

Wartość zadania:

 - powyżej 500 euro do 3.000 euro

 

1.Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:

  1. należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,

na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn.: Opracowanie dokumentacji technicznej dla rewitalizacji Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Szkolna 1 w Sobótce,

  1. ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
  2. ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
  3. ma obejmować całość zamówienia.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej dotyczącej rewitalizacji budynku Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Szkolna 1 w Sobótce w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, poddziałanie 6.3.2 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT WrOF”.

Dokumentacja winna być sporządzona w czterech egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej (płyta CD z zapisanymi plikami w formacie pdf i dwg).

Dokumentacja winna obejmować:

  1. inwentaryzację obiektu poprzez dokonanie niezbędnych pomiarów bryły budynku i jego wnętrza dla celów wykonania opracowania technicznego,
  2. kopię mapy sytuacyjno-wysokościowej,
  3. opis techniczny budynku (istniejący stan),
  4. przedstawienie zakresu remontu oraz sposobów realizacji (rodzaj dachówki, tynków, etc.),
  5. obliczenie wartości robót (kosztorys inwestorski).

Przewidywane roboty remontowe:

  1. remont dachu poprzez zdjęcie istniejącego pokrycia, wzmocnienie więźby, wymianę elementów uszkodzonych, ułożenie folii paroprzepuszczalnej, montaż łat i kontrłat, ułożenie ceramicznej dachówki karpiówki,
  2. ułożenie wełny mineralnej w płytach o grubości nie mniejszej niż 15 cm oraz folii paroizolacyjnej i płyt gipsowo-kartonowych,
  3. wymianę rynien i rur spustowych,
  4. remont instalacji odgromowej,
  5. remont elewacji poprzez zbicie tynków, odgrzybienie i nałożenie nowej warstwy z dwukrotnym malowaniem,
  6. wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
  7. kompleksowy remont klatki schodowej.
  8. remont instalacji gazowej w części wspólnej,
  9. remont instalacji elektrycznej w części wspólnej.

3.Wymagany termin realizacji umowy:

Wykonanie opracowania do 15 września 2017 r.

 

4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

4.1. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. Wykonawca  wykaże, że należycie wykonał w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem składania ofert co najmniej cztery opracowania techniczne lub projekty budowlane.

4.2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje stosowną wiedzą i wykształceniem osoba wykonująca dokumentację powinna posiadać uprawnienia do projektowania w zakresie ogólnokonstukcyjnym oraz przynależy do izby inżynierów budownictwa,.

 

5. Wykonawca przedkładając propozycję cenową (ofertę), składa następujące dokumenty:

  1. formularz propozycji  cenowej wg załączonego wzoru ,
  2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zwanych dalej PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
  3. oświadczenie o nie zaleganiu z płatnością składek ZUS i podatków do Urzędu Skarbowego,
  4. podstawę wykluczenia wykonawcy będzie stanowiło brak wykazania przez niego podstaw do wykluczenia wskazanych w oświadczeniu własnym, szczególnie w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ;
    1. posiadania wiedzy i doświadczenia,
    2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  5. Dokumenty lub kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe określone w pkt. 4.1; zaproszenia do złożenia propozycji cenowej oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (pkt. 4.1) o treści zgodnej z załącznikiem zapytania ofertowego.
  6. tabelaryczny wykaz projektów, o których mowa w pkt. 4.2, wg dołączonej tabeli, stanowiącej załącznik do zaproszenia do złożenia propozycji cenowej, oraz załączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie Dowodami, o których mowa powyżej jest poświadczenie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  7. wypełniony i zaparafowany wzór umowy.

 

6. Opis kryteriów którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze ofert wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów sposobu oceny ofert.

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

A. cena  brutto - 60%

Oferta najtańsza spośród ofert spełniających warunki otrzyma 60 punktów.

Pozostałe  proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

Pk = Cn/ Cof.b. x wskaźnik stały  = ilość punktów,

gdzie :

Cn – najniższa cena spośród ofert złożonych,

Cof.b.- cena oferty badanej

Pk- ocena punktowa cena brutto

60 - wskaźnik stały

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki wpływające na obniżenie ceny, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów, koszty pracy.

Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

B. Doświadczenie – 40%

Maksymalna ilość punktów dla kryterium: 40 pkt.

Warunkiem formalnym przystąpienia do zapytania ofertowego jest doświadczenie w opracowaniu co najmniej 4 opracowań technicznych lub projektów budowlanych.

Oferta z największa liczbą opracowań lub projektów otrzyma 40 punktów.

Pozostałe, które wykazały się doświadczeniem w opracowaniu co najmniej 4 opracowań technicznych lub projektów budowlanych proporcjonalnie mniej, według formuły:

 

Pk= (Lw: Lw max )  x wskaźnik stały = ilość punktów

 

Lwi– liczba opracowań technicznych lub projektów budowlanych badanej oferty

Lw max – najwyższa liczba opracowań technicznych lub projektów budowlanych spośród badanych ofert – waga kryterium (40%)

Pk - punkty  za opracowania i projekty budowlane

40- wskaźnik stały

 

Ocena ofert przeprowadzona będzie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria na podstawie następującego wzoru:

S PKT = A+B  -  Łączna suma punktów oferty ( maksymalnie oferta może otrzymać 100 pkt.)

 

7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:

 W cenę propozycji należy wliczyć:

  • wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
  • obowiązujący podatek od towarów i usług VAT,

 

Cena podana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

 

8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:

Propozycję cenową wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami  należy złożyć w terminie do dnia 29.06.2017, do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie administratora nieruchomości, tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka.

Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach.

Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

OFERTA <( TYTUŁ )POSTĘPOWANIA >

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM………………..

Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaniezwrócona Wykonawcy nieotwarta.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed  terminem upływu jej składania.

 

9.Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:

Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu  29.06.2017 o godz. 10.30  w siedzibie administratora nieruchomości –  sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka, pok. nr 5, pierwsze piętro,

 

10.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcą są:

    1. zarządca nieruchomości –  Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.
    2. Starszy Specjalista ds. wspólnot mieszkaniowych Teresa Żankowska , Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, Sobótka, ul. Czysta 7, I piętro, Budynek B – dział wspólnot mieszkaniowych, Tel : 71 334 23 65 .

 

11. Informacje dotyczące zawarcia umowy:

W terminie 5 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej, Wykonawca może podpisać umowę w dziale wspólnot mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Komunalnej „Ślęża”, ul. Czysta 7, Sobótka.

Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.

Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

 12.Uwagi ogólne

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną;
  3. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
  4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów w postępowaniu;
  5. Korespondencję związana z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”

 ul. Czysta 7

55-050 Sobótka

fax: (071) 316 22 93

 

 

 

 

 

.......................................................................                ...............................................................                        

(data, podpis, pieczęć osoby sporządzającej)                               (w imieniu Wspólnot Mieszkaniowych)

 

 

 

Załączniki:

  1. wzór druku dla „propozycji cenowej”,
  2. wzór oświadczeń,
  3. wzór umowy,
  4. tabelaryczny wykaz opracowań technicznych lub projektów budowlanych,
  5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w projekcie po stronie Wykonawcy.

 

 

WYKAZ  OSÓB

 

które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

 

Nazwa Wykonawcy: ....................................................................................................................

 

Adres Wykonawcy: .....................................................................................................................

 

Nr tel. ............................................. nr fax. ...............................................................................

 

Lp

Zakres wykonywanych czynności oraz przewidywana funkcja

w realizacji zamówienia

Imię i Nazwisko;

 

Wykształcenie

Opis posiadanego doświadczenia w zakresie spełniania warunku udziału  w postępowaniu *)

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

……………………………..                                                        ......................................

                      Data                                                                             Podpis

upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

 

                    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*) Do wykazu należy dołączyć oświadczenia osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, że brały udział  w przygotowaniu zadania Opracowanie dokumentacji technicznej „Rewitalizacja Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Szkolna 1 w Sobótce"

Zamówienie p.n.:

 

 

Opracowanie dokumentacji technicznej

„Rewitalizacja Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Szkolna 1 w Sobótce"

 

 

 

 

 

.............................................                                                                        ................................................

(pieczątka firmy)                                                                                    (miejscowość, data)

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

Oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

 

..................................................................

(podpis i pieczątka Wykonawcy lub

jego upoważnionego przedstawiciela)

 

 

 

Zamówienie

 

dla zadania pod nazwą:

 

Opracowanie dokumentacji technicznej

„Rewitalizacja Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Szkolna 1 w Sobótce"

 

 

 

 

 

IMIĘ I NAZWISKO: ……………………………………………..

 

ADRES: …………………………………………………………..

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE OSOBY FIZYCZNEJ

 

 

Ja niżej podpisany(a) ubiegający(a) się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczam, iż w stosunku do mnie jako Wykonawcy:

  1. nie otwarto likwidacji*,
  2. nie ogłoszono upadłości*,
  3. w przypadku ogłoszenia upadłości zawarłem układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego*.

 

 

…………………………………..                                ..................................................................

(miejscowość, data)                                                      (podpis Wykonawcy lub jego    upełnomocnionego przedstawiciela)

 

 

* niepotrzebne skreślić

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Beata Syposz 21-06-2017 12:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Beata Syposz 21-06-2017
Ostatnia aktualizacja: Beata Syposz 13-07-2017 14:28